Startéry

Startér Tatra 815 Euro II, Terno, VOLVO 24V 6,6kW
Startéry pro nákladní vozidla, zemědělské a stavební stroje
Dodáváme nové i repasované startéry pro nákladní vozidla, zemědělské a stavební stroje. Široký sortiment startérů pro vozidla, traktory a stroje značek Zetor, Tatra, Desta, Liaz, Avia, Škoda, UNC, JCB, Class a mnoho dalších značek. Startéry nabízíme jednak klasické konstrukce, tak i moderní konstrukce s vestavěným reduktorem, které zajišťují efektivnější a spolehlivější startování, s nižší spotřebou energie. Startér je základním prvkem pro uvedení motoru do chodu, a proto je důležité mít kvalitní a spolehlivý startér, který zajistí bezproblémový start motoru i v náročných podmínkách.
Repasované startéry pro vozidla i traktory
Repasované startéry jsou ideální volbou pro ty, kteří hledají kvalitní náhradu za původní díl za výhodnou cenu. Repase zahrnuje výměnu opotřebovaných komponent, jako jsou ložiska, elektromagnetické kontakty a další klíčové části, čímž se zajistí stejně vysoký výkon a dlouhá životnost jako u nových startérů. Repasovaný startér je navíc šetrný k životnímu prostředí, protože dochází k renovaci původního dílu místo jeho likvidace. Naše repasované startéry používají kvalitní komponenty a jsou pečlivě testovány, aby splňovaly specifikace OEM. Díky tomu získáte spolehlivý startér, který bude plně fungovat stejně dobře jako nový. Navíc jsou repasované startéry cenově výhodnější variantou, která vám ušetří náklady bez kompromisů na kvalitě. V naší nabídce naleznete také široký výběr dalších náhradních dílů, jako jsou alternátory, elektroventily, hydraulická čerpadla a mnoho dalších komponentů pro vaše vozidla a stroje.
Filtrovat

Výrobce

Výrobce

Dostupnosti

Dostupnosti

Příznaky

Příznaky

Ceny

Ceny

Hodnocení

Hodnocení
Na stránce
zrušit všechny filtry

Startéry, spouštěče spalovacích motorů

Startér je zpravidla elektrické zařízení, které má roztočit spalovací motor (benzínový, naftový). Jde o stejnosměrný elektromotor, který po spuštění vysune pastorek a roztočí pomocí věnce setrvačníku klikovou hřídel motoru. Díky tomu dojde k mechanickému spuštění motoru. Provoz startéru je krátkodobý, proto motor startéru nevyžaduje chlazení. Po nastartování se již nepodílí na pohybu vozidla. 

Hlavními komponenty startéru jsou rotor a stator elektromotoru, spínací cívka, volnoběžka s pastorkem. U prvních startérů se spínací cívka nepoužívala. Místo ní sloužilo táhlo, které ústilo do kabiny a zatažením táhla se startér uvedl do chodu. V dnešní době se toto řešení již nepoužívá. Startéry jsou vybaveny spínací cívkou, která toto táhlo nahrazuje. 

Startéry existují klasické konstrukce, kde je rotor startéru přímo spojen přes volnoběžku s pastorkem. V dnešní době jsou již nahrazovány startéry s planetovou převodovkou tzv. reduktorové startéry. Jejich předností je zvýšený točící moment startéru, kdy stačí použít slabší elektromotor s nižší spotřebou.